sestdiena, 2012. gada 21. janvāris

bija tā un būs tā. vai varde?

nez vai dzīvo peles peleponēsā
un kā ar vardēm man gribas jautāt
paga vardes tak ir arī zaļas vai ne
kā ir zaļš rumāniski aha nezinat gan

es arī īsti nezinu bet nojaušu
pagājušo nakti nikolajs man dikti palīdzēja
kā jau ceļinieku aizbildnis iedeva zeltu
nē tas nav nekādas leģendas

patiešām paīstam pārliecinājos pats
zelts kuru nikolajs dod ir īsts
tapēc nu varu doties uzzināt
ir vai nav peleponēsā peles

vēl man ir doma nu ja nikolajs svētīs
apskatīties kā sirakūzās kukurūza aug
pēc visa spriežot pēc pieredzes tātad
tur varētu saldāka būt nekā pie burg en bresse

tur pie sirakūzām vispār viss ir kudī labāk
ne tikai saldāks karstāks noslēpumaināks
tur vispār ir mūžīgais augusts ik dienu
ik dienu tur savu dzimeni svinu

kā jau jūs protams sapratāt
man ir speciāls plāns uzzināt
visu par vardēm un pelēm un kukurūzām
tātad ja nikolajs svētīs un andrejs nepaliks blēdis

jāpadomā kas vēl man bij sakāms
jāatdod parādi jāuzcep zive
jānobučo govs jāparunā ar mammu
un jāpiezvana memorijas kundzei vai ne ruu (?)