svētdiena, 2011. gada 25. decembris

tev rū

tā arī šorīt tu neaizbrauci uz sirakūzām
noguruma konvojs atcēla reisu
atliek sagaidit atkusni un martu
nopirkt balalaiku un prom
pilnu sirdi ar latgales mālu
bet par to runāsim vēlāk


arī es varētu doties pie tevis

pa jokam protams
tikai man nesanāks baidos
bet vēl jocīgak ir tas
ka arī tu dzīvo uz salas
tajā pašā jūrā tik citur
tas mulsina bet nekas

piedod man palika jautājums

kā tur īsti bija ar tiem gadiem
bet man patika ka tu tērpies melnā
un esi tik klusa kā jau no mafijas
varbūt tu sēro varbūt nē
par noslēpumaino un skaidro
par visu kas notika

par to visu kas tevi atveda šurp

pagaidām neviens dzejolis nesanāk
un man ir bail ka aizmirsu
kā viņi jāraksta tagad
es domāju vai tu saproti manu valodu
iespējams jā jo tu klusēji

paga kur mēs palikām piedod

vidusjūra dažreiz ir tik dīvaina
kur tu skaties kad viņa viļņojas prom
ai es tikai jautāju mācos valodu
kurā nepateikt visu kas biedē
bet ja nesanāks tiximies Skopjē
jau rīt